Slovenská asociácia pre Elektronický obchod

 

Vitajte na stránkach
Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC) Sme záujmové združenie právnických osôb,
ktorého hlavným cieľom je rozvoj
elektronického obchodu na Slovensku.
  • Ak máte aj vy záujem podporiť tento druh obchodu u nás, staňte sa našim členom
  • Prispejte Vašimi odbornými znalosťami a zapojte sa do práce v niektorej z našich odborných komisií
  • Viac sa dozviete v časti informácie na stránkach tohto webu
SAEC.sk

Okrúhly stôl

Dňa 19.4.2018 sa uskutočnilo v hoteli APOLLO v Bratislave podujatie typu Okrúhly stôl zamerané na trendy v oblasti responzívneho webu, optimalizácie organického vyhľadávania z Google, praktické otázky DPH v e-commerce a ochranu osobných údajov v e-shopoch (GDPR).

 

ico pptxVISIBILITY: 5 jednoduchých tipov pre viac organických návštev z Google

Váš internetový obchod môžete dostať vyššie len vtedy, keď viete, čo rozhoduje o poradí stránok vo výsledkoch vyhľadávania. Výstupom z tohto procesu je návštevnosť webovej stránky z neplatených, tzv. „organických“ výsledkov vyhľadávania. Aké sú najdôležitejšie faktory, ktoré rozhodujú o úspechu?

 

ico pdfNOTINO: Ako zarábať cez mobilný a responzívny web

Čoraz viac zákazníkov využíva pri nákupoch v internetových obchodoch svoje mobilné telefóny. Ako môže UX dizajn a UI interfejs zarábať e-shopom peniaze? Akých najčastejších chýb sa z pohľadu UX dizajnu a UI interfejsu e-shopy dopúšťajú?

 

ico pdfKPMG: DPH v e-commerce

Súčasné pravidlá a pohľad do budúcnosti. Aj slovenské e-shopy expandujú do zahraničia a majú zákazníkov zo zahraničia. Aké povinnosti im vznikajú z pohľadu DPH? Od decembra 2018 bude platiť nariadenie EÚ o zákaze geo-blokovania na základe IP adresy a krajiny pôvodu kupujúceho. Budú musieť e-shopy povinne predávať do zahraničia a registrovať sa za platiteľov DPH v ostatných krajinách EÚ?

 

ico pdfÚOOÚ – Rebeka ŠŤASTNÁ: Ochrana osobných údajov v e-shope

Od 25.mája 2018 vstúpi do platnosti nariadenie Európskeho parlamentu a rady 2016/679  o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov, ktoré všetci poznáme pod názvom GDPR. Čo to bude znamenať v praktickom živote pre internetové obchody? Aké opatrenia budú musieť prijať a akým spôsobom upravia komunikáciu so svojimi zákazníkmi? Ako to ovplyvní ich spoluprácu s cenovými porovnávačmi? Ako riešiť priamy marketing a re-marketing?

Späť k článkom